Faktory úspěšnosti týmové práceGarance
27.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer
Existuje řada faktorů pro to, aby tým mohl svůj výkonnostní potenciál
		 aktivovat a realizovat:
Posluchači a místo konání prezentaceGarance
26.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer
KoučováníGarance
21.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer
Koučování je styl vedení, metoda vzdělávání a rozvoje, schopnost
		 zvyšovat výkon jednotlivce nebo týmu, sledovat dlouhodobé cíle, pracovat na
		 důležitých vlastnostech, rozvíjet podřízené k větší zodpovědnosti. Koučování
		 pomáhá vyzdvihovat potenciál…
Umění požádat druhé o laskavostGarance
20.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer
Umění odmítnout a umění zvládnout kritikuGarance
20.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer
Aktivní naslouchání a jeho zákonitostiGarance
16.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer
Faktory ovlivňující kvalitu nasloucháníGarance
16.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer
Typy nasloucháníGarance
16.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer
A. Kritické naslouchání se snaží porozumět, je soustředěné na
		 porozumění, ale zachovává si určitý racionální nadhled. Neztotožňuje se s
		 mluvčím a jeho…
Bariéry komunikaceGarance
15.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer
Bariéry komunikace mohou pramenit z osobnostních charakteristik, ze
		 sociálního klimatu na pracovišti/v organizaci, z podporovaného druhu kultury,
		 ze stylu řízení/vedení lidí, z prostředí, ve kterém ke komunikaci dochází, ze
		 vztahů v organizaci…
Nonverbální komunikaceGarance
15.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer
Prostřednictvím řeči těla si lidé bez pomoci slov sdělují své
		 společenské postavení, role, nálady, pocity, postoje. Verbální komunikací
		 získáváme tzv. tvrdá fakta, nonverbální komunikace přináší obraz duše.
		 Antropologie odhalila, že ze slov si…
INTERKULTURNÍ KOMUNIKACE V ŘÍZENÍ PODNIKŮ A TÝMŮGarance
14.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer
Řízení lidských zdrojů ve firmách vychází z kultury, stejně tak jako
		 pracovní návyky. Česká kultura byla ovlivněna velkým počtem vlivů. Od
		 dlouhodobé nadvlády Rakousko-Uherska, která zde zanechala vliv německé
		 mentality až po ruský vliv během…
KONFLIKTY NA PRACOVIŠTI A JEJICH ŘEŠENÍGarance
13.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer
Nejčastěji vnímáme konflikt jako destabilizující prvek nějakého
		 systému. Přináší změnu. S tou jste se již naučili zacházet v sedmé lekci, proto
		 je dneska již pomocníkem ve vaší manažerské…
Profesionální vedení poradyGarance
12.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer
Pokud chcete o nějakém manažerovi rychle získat první dojem – názor na
		 to, jak zvládá svoji práci z hlediska manažerských zručností, tak se jděte
		 podívat na poradu, kterou řídí. Vedení porady stejně jako koučování hodnotícího
		 pohovoru nebo krátká…
Dospělá firemní komunikaceGarance
11.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer
Nadpis tohoto tématu zní tak nějak samozřejmě a lehce a vyvolává
		 otázky typu: „ Proč trénovat něco tak jednoduchého, jako je dospělá komunikace?
		 Dospělí jsme přece v pracovním procesu všichni, mluvit umíme také – není tohle
		 téma nějaké přehnané hraní se…
Hodnocení a efektivní vedení hodnotícího pohovoru a kariérové plánováníGarance
10.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer
Při řízení a vedení lidí musí vedoucí pracovník postupovat
		 systematicky a podle objektivních pravidel. Jeden z nástrojů, které má na pomoc,
		 je i pravidelné hodnocení zaměstnanců; kromě toho hodnocení vychází přímo i
		 jako zákonná povinnost. V každé…
Zvládání stresu - Možnosti a metody mentální hygieny pro manažeryGarance
6.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer
MotivaceGarance
4.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer
Řízení a vedení lidí je jedna z klíčových dovedností dobrých manažerů.
		 Jde o to, přimět lidi k nejvyšším výkonům žádoucím směrem. Ale stejně dobře,
		 jako řídit okolí, lze řídit sebe sama. Jeden z nástrojů, které má vedoucí k
		 dispozici, je právě…
Typologie osobnosti pro vedoucí pracovníky a manažeryGarance
3.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer
Současná doba velkého konkurenčního tlaku nutí podniky k novému
		 přístupu ke svému zdroji výhod, kvality a inovací - k zaměstnancům. Největší
		 důraz je na efektivní výběr a udržení si vhodných lidí. Především na vedoucí
		 pracovníky jsou tak kladeny…
Role manažera - Schopnosti, dovednosti a návyky řídícího pracovníkaGarance
2.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer