První kroky s nástrojem
Po přihlášení vás aplikace požádá o vyplnění základních údajů o vašich
stránkách.
-
Website’s URL – adresa webu, například http://www.mojefirma.cz .
-
Account name – název účtu, pod kterým jej uvidíte ve správě analýz,
většinou je vhodné použít shodný s adresou Vašeho webu – vasefirma.cz atd.
-
Time zone country or territory – zvolte Czech Republic.
Pokračujte tlačítkem Continue.
V následujících dvou krocích můžete zadat své kontaktní informace a
zaškrtnutím volby Yes, I agree to the above terms and conditions přijmete licenční ujednání.
Nakonec vám Google Analytics ukáže sledovací kód, který je třeba vložit
na vaše stránky, kde XXXXXX-X představuje specifický kód pro každý
účet:
Nyní si vytvořte nový soubor, který nazvete ga.js, otevřete jej v
poznámkovém bloku nebo jiném editoru a vložte do něj následující text, v němž XXXXXX-X nahraďte svým kódem:
_uacct = "UA-XXXXXX-X";
// osetreni vyhledavace search
for(i=1; i<_uOsr.length; i++) {
if(_uOsr[i] == "search") {
_uOsr[i] = "search.com";
break;
}
}
var index = _uOsr.length;
_uOsr[index]="centrum"; _uOkw[index]="q";
_uOsr[index+1]="atlas"; _uOkw[index+1]="q";
_uOsr[index+2]="zoohoo"; _uOkw[index+2]="q";
_uOsr[index+3]="jyxo"; _uOkw[index+3]="q";
urchinTracker();
Použít upravený měřící kód namísto originálního vám dává široké možnosti
…