dnes je 21.11.2024

Input:

Porovnávače cen

8.8.2011, , Zdroj: Verlag Dashöfer

Porovnávače cen

Dalším z faktorů, který úzce souvisí s marketingem vaší firmy, je fakt, že třetina obchodů na internetu je podle odborníků realizována přes některý z porovnávačů cen. Čeští zákazníci jejich prostřednictvím vyhledávají nejen zboží, ale také služby, jako jsou zájezdy, pojištění nebo tarify mobilních operátorů. Cena zboží totiž přestává být rozhodujícím kritériem pro nákup.

Provozovatelé porovnávačů cen pociťují stále velký tlak na cenu zboží a služeb. Spotřebitelé jsou ale nyní náročnější a začínají brát v úvahu i další kritéria. Proto i u srovnávačů hledají údaje o přidaných službách, dopravě či informaci o certifikátech kvality.

Podle čeho si vybrat správný porovnávač?

Tuto otázku si jistě klade většina zákazníků, kteří tuto službu na internetu využívají. Fungovat s porovnávačem je opravdu jednoduché a přinese vám to mnoho nových zákazníků. Stačí vědět, jaká pravidla porovnávače je potřeba dodržet. V základu je to velice jednoduché, stačí:

  • mít funkční e-shop;

  • registrovat se do účinného

Nahrávám...
Nahrávám...