Porovnávače cen
Dalším z faktorů, který úzce souvisí s marketingem vaší firmy, je fakt,
že třetina obchodů na internetu je podle odborníků realizována přes některý z
porovnávačů cen. Čeští zákazníci jejich prostřednictvím vyhledávají nejen
zboží, ale také služby, jako jsou zájezdy, pojištění nebo tarify mobilních
operátorů. Cena zboží totiž přestává být rozhodujícím kritériem pro nákup.
Provozovatelé porovnávačů cen pociťují stále velký tlak na cenu zboží a
služeb. Spotřebitelé jsou ale nyní náročnější a začínají brát v úvahu i další
kritéria. Proto i u srovnávačů hledají údaje o přidaných službách, dopravě či
informaci o certifikátech kvality.
Podle čeho si vybrat správný porovnávač?
Tuto otázku si jistě klade většina zákazníků, kteří tuto službu na
internetu využívají. Fungovat s porovnávačem je opravdu jednoduché a přinese
vám to mnoho nových zákazníků. Stačí vědět, jaká pravidla porovnávače je
potřeba dodržet. V základu je to velice jednoduché, stačí: