On-line kurz internetového marketingu: Řešení úkolu z 9. lekce
Na konci deváté lekce jsme si dali za úkol nastavit komplet GA na své
stránky a sledovat konkrétní údaje. Pravděpodobně ještě neuplynul příslušný
časový úsek, potřebný k provedení analýzy a dalších opatření, ale pár slov o
tomto úkolu si uvést můžeme.
Hlavní zdroje návštěvnosti zjistíme ve starší verzi v nabídce Executive Overview/Visits by Source, v novější verzi zvolíme v levém
menu Zdroje návštěvnosti/Přehled. Zde vidíme, jaké procento návštěvníků
přímo zadalo do vyhledávače webovou adresu, jaké procento přišlo z odkazujících
stránek a kolik se k nám dostalo z vyhledávačů. Také zjistíme, jaká klíčová
slova návštěvníci zadali, z jakých stránek se k nám dostali apod. Toto jsou
základní informace pro…