Nejdůležitější sledované údaje
Počet návštěvníků
Marketing Optimization > Unique Visitor Tracking > Daily
Visitors Marketing Optimization > Visitor Segment Performance > New vs
Returning
Zde se dozvíte, kolik unikátních návštěvníků váš web zhlédlo v daném
období celkově (Totals), průměrně (Average), za jednotlivé dny
(čísla v grafu) a kolik procent z nich k vám zavítalo poprvé (New
Visitors).
Odkazující stránky
Marketing Optimization > Visitor Segment Performance >
Referring Source
Je užitečné vědět, jaké jsou zdroje návštěvníků vašeho webu, tedy
stránky, vyhledávače nebo reklamní kampaně, z nichž k vám přicházejí. To
zjistíte právě zde. Navíc uvidíte, kolik stránek uživatel během návštěvy zhlédl
(P/Visit), případně které z definovaných cílů splnil (G/Visit). U každého cíle
(G1 až G4, podle toho, kolik jste jich nastavili) znamená údaj procento…