Firemní katalog a prezentace
Firemní prezentace a katalog výrobků jsou významným marketingovým
nástrojem. Díky nim můžete snadno na jednom místě říci o své firmě vše
podstatné, ale také nevědomky ukázat své slabé stránky.
Když navrhujete firemní prezentaci nebo katalog, je důležité předem
počítat s tím, že tyto materiály klientovi zůstanou. Bude tedy mít dostatek
času důkladně je prostudovat a udělat si o vaší firmě jasný obrázek. Pokud
řeknete něco nevhodného při osobním jednání, obvykle se to dá nějak zachránit.
Pokud ale něco takového napíšete do své firemní prezentace, žádný prostor pro
vysvětlení nemáte. Potenciální zákazník vám zkrátka už nezavolá. Věnujte proto
přípravě těchto materiálů velkou pozornost a dejte si na nich skutečně
záležet.
Jak popsat sebe a svou firmu
Prezentaci či katalog vždy připravujte s ohledem na…