dnes je 21.11.2024

Faktory úspěšnosti týmové práceGarance

27.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer

Existuje řada faktorů pro to, aby tým mohl svůj výkonnostní potenciál aktivovat a realizovat:

Přístupné pro: předplatitele

Příprava prezentaceGarance

26.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

Posluchači a místo konání prezentaceGarance

26.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

SebeprezentaceGarance

26.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

Motivační programyGarance

22.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

KoučováníGarance

21.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer

Koučování je styl vedení, metoda vzdělávání a rozvoje, schopnost zvyšovat výkon jednotlivce nebo týmu, sledovat dlouhodobé cíle, pracovat na důležitých vlastnostech, rozvíjet podřízené k větší zodpovědnosti. Koučování pomáhá vyzdvihovat potenciál…

Přístupné pro: předplatitele

Umění požádat druhé o laskavostGarance

20.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

Asertivita a asertivní chováníGarance

20.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

Asertivní technikyGarance

20.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

Umění odmítnout a umění zvládnout kritikuGarance

20.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

Aktivní naslouchání a jeho zákonitostiGarance

16.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

Faktory ovlivňující kvalitu nasloucháníGarance

16.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

Typy nasloucháníGarance

16.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer

A. Kritické naslouchání se snaží porozumět, je soustředěné na porozumění, ale zachovává si určitý racionální nadhled. Neztotožňuje se s mluvčím a jeho…

Přístupné pro: předplatitele

Chyby v komunikaciGarance

15.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

Bariéry komunikaceGarance

15.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer

Bariéry komunikace mohou pramenit z osobnostních charakteristik, ze sociálního klimatu na pracovišti/v organizaci, z podporovaného druhu kultury, ze stylu řízení/vedení lidí, z prostředí, ve kterém ke komunikaci dochází, ze vztahů v organizaci…

Přístupné pro: předplatitele

Zásady komunikace manažeraGarance

15.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

Principy verbální komunikaceGarance

15.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

Nonverbální komunikaceGarance

15.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer

Prostřednictvím řeči těla si lidé bez pomoci slov sdělují své společenské postavení, role, nálady, pocity, postoje. Verbální komunikací získáváme tzv. tvrdá fakta, nonverbální komunikace přináší obraz duše. Antropologie odhalila, že ze slov si…

Přístupné pro: předplatitele

INTERKULTURNÍ KOMUNIKACE V ŘÍZENÍ PODNIKŮ A TÝMŮGarance

14.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer

Řízení lidských zdrojů ve firmách vychází z kultury, stejně tak jako pracovní návyky. Česká kultura byla ovlivněna velkým počtem vlivů. Od dlouhodobé nadvlády Rakousko-Uherska, která zde zanechala vliv německé mentality až po ruský vliv během…

Přístupné pro: předplatitele

KONFLIKTY NA PRACOVIŠTI A JEJICH ŘEŠENÍGarance

13.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer

Nejčastěji vnímáme konflikt jako destabilizující prvek nějakého systému. Přináší změnu. S tou jste se již naučili zacházet v sedmé lekci, proto je dneska již pomocníkem ve vaší manažerské…

Přístupné pro: předplatitele

Profesionální vedení poradyGarance

12.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer

Pokud chcete o nějakém manažerovi rychle získat první dojem – názor na to, jak zvládá svoji práci z hlediska manažerských zručností, tak se jděte podívat na poradu, kterou řídí. Vedení porady stejně jako koučování hodnotícího pohovoru nebo krátká…

Přístupné pro: předplatitele

Hodnocení a efektivní vedení hodnotícího pohovoru a kariérové plánováníGarance

10.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer

Při řízení a vedení lidí musí vedoucí pracovník postupovat systematicky a podle objektivních pravidel. Jeden z nástrojů, které má na pomoc, je i pravidelné hodnocení zaměstnanců; kromě toho hodnocení vychází přímo i jako zákonná povinnost. V každé…

Přístupné pro: předplatitele

Jak si vybrat správného zaměstnance - Úspěšné metody výběru a vedení vstupního přijímacího pohovoruGarance

9.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer

Současná situace a postavení České republiky a jejích podnikatelských subjektů na otevřeném evropském a mezinárodním trhu je poměrně složitá. Často bývá označována jako turbulentní. Konkurence je silná a uvnitř podniků vzniká „boj“ o co nejlepší a…

Přístupné pro: předplatitele

Řízení změny v týmu i v organizaciGarance

8.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer

Management změn – oblíbené téma mnoha seminářů, ale i debat vedoucích pracovníků. Jak to všechno proboha mám ustát, když jediná jistota je fakt, že se všechno mění? Změna je výzva i hrozba, nicméně daností dnešního byznysu je, že tým i manažer či…

Přístupné pro: předplatitele

Efektivní vedení týmůGarance

7.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer

Proč vlastně dnes všichni mluví o týmu? Týmová práce je často opakovaná mantra, kterou se zaklínají manažeři (čarodějové) všech možných typů organizací. Dnešní svět byznysu prostě už není apriori jen o několika geniálních jedincích, kteří mají kolem…

Přístupné pro: předplatitele

Time management - Rady, tipy a návody, jak efektivně hospodařit s časemGarance

5.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer

Co je pro vás čas? Co se vám objeví jako první asociace? Zkuste si vybrat z náhodně seřazených pojmů, ta první myšlenka je ta správná! Jakmile začnete dlouze přemýšlet, tak pravděpodobně vymyslíte to, co byste k času cítit chtěli (a nejspíš tedy ne…

Přístupné pro: předplatitele

MotivaceGarance

4.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer

Řízení a vedení lidí je jedna z klíčových dovedností dobrých manažerů. Jde o to, přimět lidi k nejvyšším výkonům žádoucím směrem. Ale stejně dobře, jako řídit okolí, lze řídit sebe sama. Jeden z nástrojů, které má vedoucí k dispozici, je právě…

Přístupné pro: předplatitele

Typologie osobnosti pro vedoucí pracovníky a manažeryGarance

3.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer

Současná doba velkého konkurenčního tlaku nutí podniky k novému přístupu ke svému zdroji výhod, kvality a inovací - k zaměstnancům. Největší důraz je na efektivní výběr a udržení si vhodných lidí. Především na vedoucí pracovníky jsou tak kladeny…

Přístupné pro: předplatitele

Role manažera - Schopnosti, dovednosti a návyky řídícího pracovníkaGarance

2.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele
Nahrávám...
Nahrávám...