Zapomněl(a) jste své osobní heslo? Neznáte své přístupové údaje?
Získejte přístup k tomuto placenému dokumentu zdarma.
Informace najdete pod ukázkou textu.
Určit problém a shodnout se na něm.
Stanovit příčinu či důvody nedostatků.
Dohodnout se o potřebných krocích vedoucích k nápravě.
Zajistit nápravné akce.
Sledovat zaměstnance a poskytnout zpětnou vazbu.
Určit problém a shodnout se na něm
Manažeři i samotná práce s měřítky a normami poskytuje zaměstnancům zpětnou vazbu.
Při problému je třeba upozornit zaměstnance na něj a dospět s pracovníkem ke shodě, o jaký nedostatek se jedná.
Je třeba společně identifikovat skutečnosti, které vedly k problému (nikoli kritizovat a svalovat vinu).
Příčiny mohou být pracovního rázu (schopnosti, dovednosti, postoje, špatné zadání) nebo mohou být mimo práci a kontrolu pracovníka i vedoucího i v jejich kompetencích.