Zvládáme Google Analytics - 4. částZáznamGarance
24.11.2015, Délka videa: 00:29:58
, Zdroj: Verlag Dashöfer,Chcete vědět více o návštěvnících vašich stránek? Potřebujete vědět, jak úspěšný je váš webový obsah? Standardem, jenž umožňuje sledovat, analyzovat a vyhodnocovat webové metriky, je nástroj Google Analytics. Ve čtvrté části videokurzu Vám Jan Polzer ukáže,…
Zvládáme Google Analytics - 3. částZáznamGarance
17.11.2015, Délka videa: 00:29:11
, Zdroj: Verlag Dashöfer,Chcete vědět více o návštěvnících vašich stránek? Potřebujete vědět, jak úspěšný je váš webový obsah? Standardem, jenž umožňuje sledovat, analyzovat a vyhodnocovat webové metriky, je nástroj Google Analytics. Ve třetí části videokurzu Vám Jan Polzer ukáže, jak…
Zvládáme Google Analytics - 2. částZáznamGarance
11.11.2015, Délka videa: 00:30:20
, Zdroj: Verlag Dashöfer,Chcete vědět více o návštěvnících vašich stránek? Potřebujete vědět, jak úspěšný je váš webový obsah? Standardem, jenž umožňuje sledovat, analyzovat a vyhodnocovat webové metriky, je nástroj Google Analytics. Ve druhé části videokurzu Vás Jan Polzer seznámí s…
Zvládáme Google Analytics - 1. částZáznamGarance
5.11.2015, Délka videa: 00:31:30
, Zdroj: Verlag Dashöfer,Chcete vědět více o návštěvnících vašich stránek? Potřebujete vědět, jak úspěšný je váš webový obsah? Standardem, jenž umožňuje sledovat, analyzovat a vyhodnocovat webové metriky, je nástroj Google Analytics. S Janem Polzerem si tento nástroj osvojíte během…
SEO a nástroje pro optimalizaci pro vyhledávače - Závěrečná zkouškaZáznamGarance
2.10.2015, Délka videa: 00:00:11
, Zdroj: Verlag Dashöfer,SEO a nástroje pro optimalizaci pro vyhledávače: 6. část - Hledání a návrhy klíčových slovZáznamGarance
22.9.2015, Délka videa: 00:25:11
, Zdroj: Verlag Dashöfer,Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je soubor postupů a technik, jejichž cílem je zlepšit pozici webových stránek ve výsledcích vyhledávání. Patří tak mezi nezbytné ingredience úspěšného podnikání na internetu. V šesté části vzdělávacího video kurzu projdete…
SEO a nástroje pro optimalizaci pro vyhledávače: 5. část - Nástroje pro kontrolu webuZáznamGarance
15.9.2015, Délka videa: 00:34:05
, Zdroj: Verlag Dashöfer,Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je soubor postupů a technik, jejichž cílem je zlepšit pozici webových stránek ve výsledcích vyhledávání. Patří tak mezi nezbytné ingredience úspěšného podnikání na internetu. V páté části vzdělávacího video kurzu projdete…
SEO a nástroje pro optimalizaci pro vyhledávače: 4. část - Google Search ConsoleZáznamGarance
8.9.2015, Délka videa: 00:27:32
, Zdroj: Verlag Dashöfer,Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je soubor postupů a technik, jejichž cílem je zlepšit pozici webových stránek ve výsledcích vyhledávání. Patří tak mezi nezbytné ingredience úspěšného podnikání na internetu. Ve čtvrté části vzdělávacího video kurzu si spolu…
SEO a nástroje pro optimalizaci pro vyhledávače: 3. část - Mapy webuZáznamGarance
1.9.2015, Délka videa: 00:28:32
, Zdroj: Verlag Dashöfer,Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je soubor postupů a technik, jejichž cílem je zlepšit pozici webových stránek ve výsledcích vyhledávání. Patří tak mezi nezbytné ingredience úspěšného podnikání na internetu. Ve třetí části vzdělávacího video kurzu vám Jan…
SEO a nástroje pro optimalizaci pro vyhledávače: 2. část - Struktura kódu webuZáznamGarance
25.8.2015, Délka videa: 00:26:18
, Zdroj: Verlag Dashöfer,Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je soubor postupů a technik, jejichž cílem je zlepšit pozici webových stránek ve výsledcích vyhledávání. Patří tak mezi nezbytné ingredience úspěšného podnikání na internetu. Ve druhé části vzdělávacího video kurzu vás Jan…
SEO a nástroje pro optimalizaci pro vyhledávače: 1. část - Základy SEOZáznamGarance
18.8.2015, Délka videa: 00:27:27
, Zdroj: Verlag Dashöfer,Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je soubor postupů a technik, jejichž cílem je zlepšit pozici webových stránek ve výsledcích vyhledávání. Patří tak mezi nezbytné ingredience úspěšného podnikání na internetu. V první části vzdělávacího video kurzu vám Jan…
Publikujeme elektronické knihy EPUB - 3. částZáznamGarance
28.7.2015, Délka videa: 00:31:53
, Zdroj: Verlag Dashöfer,S rozmachem elektronických čteček, chytrých telefonů a tabletů vzniká potřeba optimalizovat pro tyto platformy obsah. Milan Vilímek Vás uvede do problematiky elektronických knih a techniky jejich publikování. Ve třetí části se naučíte e-knihy exportovat a…
Publikujeme elektronické knihy EPUB - 2. částZáznamGarance
21.7.2015, Délka videa: 00:51:27
, Zdroj: Verlag Dashöfer,S rozmachem elektronických čteček, chytrých telefonů a tabletů vzniká potřeba optimalizovat pro tyto platformy obsah. Milan Vilímek Vás uvede do problematiky elektronických knih a techniky jejich publikování. Ve druhé části se seznámíte s některými…
Publikujeme elektronické knihy EPUB - 1. částZáznamGarance
14.7.2015, Délka videa: 00:39:21
, Zdroj: Verlag Dashöfer,S rozmachem elektronických čteček, chytrých telefonů a tabletů vzniká potřeba optimalizovat pro tyto platformy obsah. Milan Vilímek Vás uvede do problematiky elektronických knih a techniky jejich publikování. V první části se dovíte, co je to e-kniha, jaká má…
Produkujeme videa pro YouTubeZáznam
1.10.2013, Délka videa: 00:53:09
, Zdroj: Verlag Dashöfer,Nahrát firemní video na populární server YouTube není nic složitého. Možná ale nevíte, jak se to přesně s vlastnictvím práv či jak publikovat klipy delší než 15 minut. Tomáš Vacín Vám ukáže nejen to. Předvede, jak videa na YouTube poslat z webové kamery nebo…
Grafický editor GimpZáznam
1.6.2013, Délka videa: 01:04:13
, Zdroj: Verlag Dashöfer,GIMP (GNU Image Manipulation Program) je editor obrázků, jenž si svou popularitu vydobyl jako bezplatná alternativa k pokročilým a nákladným programům pro úpravu grafiky. Jakub Velecký Vás provede rozhraním a ovládáním programu. Předvede Vám jeho základní…
On-line kurz internetového marketingu: 10. lekce - Zvyšování návštěvnosti prostřednictvím SEO a komunitních nástrojůGarance
16.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferOn-line kurz internetového marketingu: 9. lekce - Google Analytics - 2. částGarance
16.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferUrčení cílůGarance
16.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferV nastavení profilu nás nyní bude zajímat část Conversion Goals and Funnel. Zde si můžete zvolit až čtyři různé cíle (Goals) a cestu, která k nim vede, tzv. trychtýř (Funnel). K uskutečnění konverze, třeba objednání zboží, se na vašem webu zákazníci…
Duplicitní URLGarance
16.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferAby nám na adresách s parametry nevznikal duplicitní obsah totožný s adresami bez parametrů, je dobré využít možností nastavení souboru robots.txt, kterým se řídí vyhledávací roboti při indexování…
Další on-line marketingové nástrojeGarance
16.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferJak na e-mailovou reklamní kampaňGarance
16.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferPředchozími úpravami jsme ale stále nevyřešili ten největší problém – rozumné sledování e-mailových kampaní. Řešení lze najít více, ukažme si jedno z nich. Ideální by bylo, kdyby odkaz v e-mailu mohl vypadat třeba…
Tvorba zpětných odkazůGarance
16.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferZpětné odkazy se dají získávat různě. Nejlepší je, pokud na váš web odkáže někdo sám od sebe. To se většinou nestává, protože lidé odkazují jen na zajímavé stránky. Pokud se váš web velmi zajímavým stane, možná na vás začnou ostatní…
Google AnalyticsGarance
16.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferTématem dnešní lekce bude Google Analytics. Je to bezplatná aplikace, která vám umožní získat mnoho užitečných informací o návštěvnících vašich webových stránek. V této lekci se postupně seznámíme se základními kroky, jež je třeba provést, abyste mohli…
První kroky s nástrojemGarance
16.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferPo přihlášení vás aplikace požádá o vyplnění základních údajů o vašich stránkách.
On-line kurz internetového marketingu: 8. lekce - Google AnalyticsGarance
16.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferNejdůležitější sledované údajeGarance
16.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferMarketing Optimization > Unique Visitor Tracking > Daily Visitors Marketing Optimization > Visitor Segment Performance > New vs Returning
Měření subdoménGarance
16.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferPokud chcete v rámci jednoho profilu měřit několik subdomén (např.http://neco.example.com), je třeba do kódu ga.js, jejž vkládáte do stránek v rámci oné subdomény, vložit jeden řádek navíc, třeba hned za první řádku s vaším Google Analytics…
Sledování reklamních kampaníGarance
16.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferPokud propagujete web na internetu prostřednictvím reklamních kampaní, je jistě dobré vědět, kolik návštěvníků vám získaly, případně jakou část z nich se následně podařilo konvertovat v zákazníky. Může se jednat prakticky o jakýkoliv druh kampaně, která…
Měření hodnoty konverzíGarance
16.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferOd měření konverzí, které jsme probrali v minulé lekci, je jen krůček ke sledování zisku, jenž vám z nich plyne. O tom, jak toho v systému Google Analytics dosáhnout, si povíme v této…
Blogy, diskusní fóra, encyklopedie, sociální záložkováníGarance
16.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferSlovo blog vzniklo zkrácením slova weblog čili webový záznamník. Jedná se o více či méně pravidelné zveřejňování příspěvků na určité stránce. Nejčastější jsou profesní a zájmové blogy, kolem nichž se vytváří komunita lidí se společnými…
Search Engine Optimization - SEOGarance
16.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferSEO je metodika vytváření a upravování webových stránek takovým způsobem, aby jejich forma a obsah byly vhodné pro automatizované zpracování v internetových vyhledávačích. Cílem pak je získat ve výsledku hledání ve vyhledávačích, které odpovídá obsahu,…
OutsourcingGarance
8.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferOutsourcing znamená uskutečňování činností prostřednictvím jiných subjektů (firem). Metoda outsourcingu se provozuje již od sedmdesátých let dvacátého století a v letech osmdesátých se stala pro mezinárodní koncerny součástí podnikových procesů pro…
Komunikace se zákazníkem a partneryGarance
8.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferKomunikace s okolím je pro podnikatele velmi důležitá. Denně přicházíte do styku se zákazníky, dodavateli, obchodními partnery… ti všichni vás musí vidět přesně tak, jak…
On-line kurz internetového marketingu: 7. lekce - Komunikace s cílovou skupinouGarance
8.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferOn-line kurz internetového marketingu: 6. lekce - Grafická identita firmyGarance
8.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferFiremní logoGarance
8.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferLogo je grafický symbol, který firma používá pro označení svých výrobků, a logotyp je standardizovaný a stylizovaný způsob, jakým je napsáno jméno dané společnosti (tedy to, co je v běžné řeči zpravidla označováno jako logo). Pokud se v tomto textu…
Vizitka je vaší „vizitkou“Garance
8.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferVizitka je vaším základním marketingovým nástrojem. Často o vás a vaší firmě řekne potenciálnímu zákazníkovi více, než si sami přejete.
Firemní katalog a prezentaceGarance
8.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferFiremní prezentace a katalog výrobků jsou významným marketingovým nástrojem. Díky nim můžete snadno na jednom místě říci o své firmě vše podstatné, ale také nevědomky ukázat své slabé…
Cílová skupinaGarance
8.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferJiž několikrát jsem se zmiňoval o tom, že reklama a další odvětví marketingu se zaměří na cílovou skupinu. Tomuto tématu budeme věnovat část…
On-line kurz internetového marketingu: Prověření znalostí ze 7. lekceGarance
8.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferJak přemýšlejí vaši zákazníciGarance
8.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferLidé chtějí být utvrzováni v tom, že je jejich pohled na svět správný, a vybírají si výrobky, které do jejich světonázoru zapadají. Ostatní informace a produkty ignorují, nebo se nechají dlouho a pracně přesvědčovat, což si malá firma nemůže…
Kam návštěvníci klikajíGarance
8.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferTo největší poznání, jehož může majitel webu dosáhnout, je, když se dozví, jak se na jeho webu skutečně chovají desítky, stovky či tisíce návštěvníků, kteří web navštívili. Je možné, že na začátku budete hodně rozčarováni tím, jak se lidé na vašem webu…
Grafická identita firmyGarance
8.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferJednotná grafická identita je poměrně silný marketingový nástroj, který vaší cílové skupině ulehčí rozpoznání vaší firmy v záplavě konkurence na trhu. Stejně tak pomůže zvýšit vaši důvěryhodnost a profesionalitu v očích zákazníků. Pomůže vám totiž při…
On-line kurz internetového marketingu: 1. lekce - Úvod do internetového marketinguGarance
7.7.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferZákladní chyby při tvorbě webových stránekGarance
7.7.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferZpočátku se zdálo, že je tvorba webových stránek jednoduchou a levnou záležitostí, ale postupem času se zjistilo, že tomu tak úplně není. I když po technické stránce vytvořit webovou stránku je relativně snadné, tajemství úspěšných webových stránek je v…
On-line kurz internetového marketingu: 3. lekce - Optimalizace webových stránekGarance
7.7.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferZatraktivnění webových stránekGarance
7.7.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferKdyž už návštěvník naše stránky navštíví, rozhoduje se během několika málo sekund, zda na nich zůstane. Při osobním setkání dvou osob je první dojem, na jehož základě si každý udělá představu o druhé, otázkou cca 30 sekund a špatně se později tento dojem…
Marketingová komunikace na internetuGarance
7.7.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferMarketingová komunikace na internetu může směřovat k zákazníkovi, nebo od zákazníka. Ve směru k zákazníkovi má tyto cíle:
Analýza trhu na internetuGarance
7.7.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferO nutnosti analyzovat trh před uvedením výrobku jsme se již zmiňovali. Marketingová analýza trhu a z ní vycházející marketingová strategie jsou nedílnou součástí studie prodejnosti a nově bude představovat vedle finanční analýzy jednu z jejich klíčových…