Zvládáme Google Analytics - 4. částZáznamGarance
24.11.2015, Délka videa: 00:29:58
, Zdroj: Verlag Dashöfer,Chcete vědět více o návštěvnících vašich stránek? Potřebujete vědět, jak úspěšný je váš webový obsah? Standardem, jenž umožňuje sledovat, analyzovat a vyhodnocovat webové metriky, je nástroj Google Analytics. Ve čtvrté části videokurzu Vám Jan Polzer ukáže,…
Zvládáme Google Analytics - 3. částZáznamGarance
17.11.2015, Délka videa: 00:29:11
, Zdroj: Verlag Dashöfer,Chcete vědět více o návštěvnících vašich stránek? Potřebujete vědět, jak úspěšný je váš webový obsah? Standardem, jenž umožňuje sledovat, analyzovat a vyhodnocovat webové metriky, je nástroj Google Analytics. Ve třetí části videokurzu Vám Jan Polzer ukáže, jak…
Zvládáme Google Analytics - 2. částZáznamGarance
11.11.2015, Délka videa: 00:30:20
, Zdroj: Verlag Dashöfer,Chcete vědět více o návštěvnících vašich stránek? Potřebujete vědět, jak úspěšný je váš webový obsah? Standardem, jenž umožňuje sledovat, analyzovat a vyhodnocovat webové metriky, je nástroj Google Analytics. Ve druhé části videokurzu Vás Jan Polzer seznámí s…
Zvládáme Google Analytics - 1. částZáznamGarance
5.11.2015, Délka videa: 00:31:30
, Zdroj: Verlag Dashöfer,Chcete vědět více o návštěvnících vašich stránek? Potřebujete vědět, jak úspěšný je váš webový obsah? Standardem, jenž umožňuje sledovat, analyzovat a vyhodnocovat webové metriky, je nástroj Google Analytics. S Janem Polzerem si tento nástroj osvojíte během…
SEO a nástroje pro optimalizaci pro vyhledávače - Závěrečná zkouškaZáznamGarance
2.10.2015, Délka videa: 00:00:11
, Zdroj: Verlag Dashöfer,SEO a nástroje pro optimalizaci pro vyhledávače: 6. část - Hledání a návrhy klíčových slovZáznamGarance
22.9.2015, Délka videa: 00:25:11
, Zdroj: Verlag Dashöfer,Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je soubor postupů a technik, jejichž cílem je zlepšit pozici webových stránek ve výsledcích vyhledávání. Patří tak mezi nezbytné ingredience úspěšného podnikání na internetu. V šesté části vzdělávacího video kurzu projdete…
SEO a nástroje pro optimalizaci pro vyhledávače: 5. část - Nástroje pro kontrolu webuZáznamGarance
15.9.2015, Délka videa: 00:34:05
, Zdroj: Verlag Dashöfer,Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je soubor postupů a technik, jejichž cílem je zlepšit pozici webových stránek ve výsledcích vyhledávání. Patří tak mezi nezbytné ingredience úspěšného podnikání na internetu. V páté části vzdělávacího video kurzu projdete…
SEO a nástroje pro optimalizaci pro vyhledávače: 4. část - Google Search ConsoleZáznamGarance
8.9.2015, Délka videa: 00:27:32
, Zdroj: Verlag Dashöfer,Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je soubor postupů a technik, jejichž cílem je zlepšit pozici webových stránek ve výsledcích vyhledávání. Patří tak mezi nezbytné ingredience úspěšného podnikání na internetu. Ve čtvrté části vzdělávacího video kurzu si spolu…
SEO a nástroje pro optimalizaci pro vyhledávače: 3. část - Mapy webuZáznamGarance
1.9.2015, Délka videa: 00:28:32
, Zdroj: Verlag Dashöfer,Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je soubor postupů a technik, jejichž cílem je zlepšit pozici webových stránek ve výsledcích vyhledávání. Patří tak mezi nezbytné ingredience úspěšného podnikání na internetu. Ve třetí části vzdělávacího video kurzu vám Jan…
SEO a nástroje pro optimalizaci pro vyhledávače: 2. část - Struktura kódu webuZáznamGarance
25.8.2015, Délka videa: 00:26:18
, Zdroj: Verlag Dashöfer,Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je soubor postupů a technik, jejichž cílem je zlepšit pozici webových stránek ve výsledcích vyhledávání. Patří tak mezi nezbytné ingredience úspěšného podnikání na internetu. Ve druhé části vzdělávacího video kurzu vás Jan…
SEO a nástroje pro optimalizaci pro vyhledávače: 1. část - Základy SEOZáznamGarance
18.8.2015, Délka videa: 00:27:27
, Zdroj: Verlag Dashöfer,Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je soubor postupů a technik, jejichž cílem je zlepšit pozici webových stránek ve výsledcích vyhledávání. Patří tak mezi nezbytné ingredience úspěšného podnikání na internetu. V první části vzdělávacího video kurzu vám Jan…
Zakládáme firemní Twitter - 2. dílZáznam
17.2.2015, Délka videa: 00:35:25
, Zdroj: Verlag Dashöfer,Twitter patří mezi nejpopulárnější sociální sítě. Eduard Gratzl Vás provede touto mikroblogovací aplikací od A do Z. Ve druhém díle se dovíte, jak do tweetů vkládat různé typy obsahu, co jsou Twitter Cards nebo jak vložit své vlákno s Tweety na webovou…
Zakládáme firemní Twitter - 1. dílZáznam
10.2.2015, Délka videa: 00:26:22
, Zdroj: Verlag Dashöfer,Twitter patří mezi nejpopulárnější sociální sítě. Eduard Gratzl Vás provede touto mikroblogovací aplikací od A do Z. V prvním díle si založíte profil, seznámíte se s rozhraním služby a provedete základní…
Google služby při podnikání - Google+ 2. částZáznamGarance
20.1.2015, Délka videa: 00:25:15
, Zdroj: Verlag Dashöfer,Rozšiřte své marketingové portfolio o sociální síť Google+. Eduard Gratzl Vás provede založením a správou firemní prezentace na Google plus od A do Z.
Google služby při podnikání - Google+ 1. částZáznamGarance
13.1.2015, Délka videa: 00:35:20
, Zdroj: Verlag Dashöfer,Rozšiřte své marketingové portfolio o sociální síť Google+. Eduard Gratzl Vás provede založením a správou firemní prezentace na Google plus od A do Z.
LinkedIn pro firemní účelyZáznam
11.6.2013, Délka videa: 01:00:50
, Zdroj: Verlag Dashöfer,LinkedIn je v současné době největší profesní sociální síť. Michal Martoch Vám ukáže, jak může být tento nástroj prospěšný pro Vaši firmu. Přesvědčí Vás, že ať už propagujete své výrobky nebo hledáte spolehlivé zaměstnace, vyplatí se zde prezentovat svůj…
On-line kurz internetového marketingu: 10. lekce - Zvyšování návštěvnosti prostřednictvím SEO a komunitních nástrojůGarance
16.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferOn-line kurz internetového marketingu: Prověření znalostí z 8. a 9. lekceGarance
16.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferOn-line kurz internetového marketingu: 9. lekce - Google Analytics - 2. částGarance
16.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferOn-line kurz internetového marketingu: Úkol do 10. lekceGarance
16.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferJak jsem již naznačoval na konci osmé lekce, dnešní úkol je jasně daný –
		nastavte komplet Google Analytics na svém webu:
Jak na e-mailovou reklamní kampaňGarance
16.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferPředchozími úpravami jsme ale stále nevyřešili ten největší problém –
		rozumné sledování e-mailových kampaní. Řešení lze najít více, ukažme si jedno z
		nich. Ideální by bylo, kdyby odkaz v e-mailu mohl vypadat třeba…
Další on-line marketingové nástrojeGarance
16.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferUrčení cílůGarance
16.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferV nastavení profilu nás nyní bude zajímat část Conversion Goals and
		Funnel. Zde si můžete zvolit až čtyři různé cíle (Goals) a
		cestu, která k nim vede, tzv. trychtýř (Funnel). K uskutečnění
		konverze, třeba objednání zboží, se na vašem webu zákazníci…
Duplicitní URLGarance
16.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferAby nám na adresách s parametry nevznikal duplicitní obsah totožný s
		adresami bez parametrů, je dobré využít možností nastavení souboru robots.txt,
		kterým se řídí vyhledávací roboti při indexování…
Tvorba zpětných odkazůGarance
16.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferZpětné odkazy se dají získávat různě. Nejlepší je, pokud na váš web
		odkáže někdo sám od sebe. To se většinou nestává, protože lidé odkazují jen na
		zajímavé stránky. Pokud se váš web velmi zajímavým stane, možná na vás začnou
		ostatní…
On-line kurz internetového marketingu: 8. lekce - Google AnalyticsGarance
16.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferGoogle AnalyticsGarance
16.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferTématem dnešní lekce bude Google Analytics. Je to bezplatná aplikace,
		která vám umožní získat mnoho užitečných informací o návštěvnících vašich
		webových stránek. V této lekci se postupně seznámíme se základními kroky, jež
		je třeba provést, abyste mohli…
První kroky s nástrojemGarance
16.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferPo přihlášení vás aplikace požádá o vyplnění základních údajů o vašich
		stránkách.
On-line kurz internetového marketingu: Prověření znalostí z 10. lekceGarance
16.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferMěření subdoménGarance
16.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferPokud chcete v rámci jednoho profilu měřit několik subdomén
		(např.http://neco.example.com), je třeba do kódu ga.js, jejž vkládáte do
		stránek v rámci oné subdomény, vložit jeden řádek navíc, třeba hned za první
		řádku s vaším Google Analytics…
Sledování reklamních kampaníGarance
16.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferPokud propagujete web na internetu prostřednictvím reklamních kampaní,
		je jistě dobré vědět, kolik návštěvníků vám získaly, případně jakou část z nich
		se následně podařilo konvertovat v zákazníky. Může se jednat prakticky o
		jakýkoliv druh kampaně, která…
Měření hodnoty konverzíGarance
16.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferOd měření konverzí, které jsme probrali v minulé lekci, je jen krůček ke
		sledování zisku, jenž vám z nich plyne. O tom, jak toho v systému Google
		Analytics dosáhnout, si povíme v této…
Blogy, diskusní fóra, encyklopedie, sociální záložkováníGarance
16.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferSlovo blog vzniklo zkrácením slova weblog čili webový záznamník. Jedná
		se o více či méně pravidelné zveřejňování příspěvků na určité stránce.
		Nejčastější jsou profesní a zájmové blogy, kolem nichž se vytváří komunita lidí
		se společnými…
Nejdůležitější sledované údajeGarance
16.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferMarketing Optimization > Unique Visitor Tracking > Daily
		Visitors Marketing Optimization > Visitor Segment Performance > New vs
		Returning
On-line kurz internetového marketingu: Úkol do 9. lekceGarance
16.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferPrověřte si dosavadní znalosti. Úkolem do příští lekce bude vyzkoušení
		všech funkcí, které jsme v této lekci probrali. V příští lekci probereme funkce
		Google Analytics kompletně – finálním úkolem z obou lekcí pak bude úplné
		nastavení a zprovoznění Google…
Search Engine Optimization - SEOGarance
16.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferSEO je metodika vytváření a upravování webových stránek takovým
		způsobem, aby jejich forma a obsah byly vhodné pro automatizované zpracování v
		internetových vyhledávačích. Cílem pak je získat ve výsledku hledání ve
		vyhledávačích, které odpovídá obsahu,…
On-line kurz internetového marketingu: Řešení úkolu z 9. lekceGarance
16.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferNa konci deváté lekce jsme si dali za úkol nastavit komplet GA na své
		stránky a sledovat konkrétní údaje. Pravděpodobně ještě neuplynul příslušný
		časový úsek, potřebný k provedení analýzy a dalších opatření, ale pár slov o
		tomto úkolu si uvést…
On-line kurz internetového marketingu: 7. lekce - Komunikace s cílovou skupinouGarance
8.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferOutsourcingGarance
8.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferOutsourcing znamená uskutečňování činností prostřednictvím jiných
		subjektů (firem). Metoda outsourcingu se provozuje již od sedmdesátých let
		dvacátého století a v letech osmdesátých se stala pro mezinárodní koncerny
		součástí podnikových procesů pro…
Komunikace se zákazníkem a partneryGarance
8.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferKomunikace s okolím je pro podnikatele velmi důležitá. Denně přicházíte
		do styku se zákazníky, dodavateli, obchodními partnery… ti všichni vás musí
		vidět přesně tak, jak…
On-line kurz internetového marketingu: 6. lekce - Grafická identita firmyGarance
8.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferFiremní logoGarance
8.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferLogo je grafický symbol, který firma používá pro označení svých výrobků,
		a logotyp je standardizovaný a stylizovaný způsob, jakým je napsáno jméno dané
		společnosti (tedy to, co je v běžné řeči zpravidla označováno jako logo). Pokud
		se v tomto textu…
Vizitka je vaší vizitkouGarance
8.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferVizitka je vaším základním marketingovým nástrojem. Často o vás a vaší
		firmě řekne potenciálnímu zákazníkovi více, než si sami přejete.
Firemní katalog a prezentaceGarance
8.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferFiremní prezentace a katalog výrobků jsou významným marketingovým
		nástrojem. Díky nim můžete snadno na jednom místě říci o své firmě vše
		podstatné, ale také nevědomky ukázat své slabé…
Cílová skupinaGarance
8.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferJiž několikrát jsem se zmiňoval o tom, že reklama a další odvětví
		marketingu se zaměří na cílovou skupinu. Tomuto tématu budeme věnovat část…
On-line kurz internetového marketingu: Prověření znalostí ze 7. lekceGarance
8.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferJak přemýšlejí vaši zákazníciGarance
8.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferLidé chtějí být utvrzováni v tom, že je jejich pohled na svět správný, a
		vybírají si výrobky, které do jejich světonázoru zapadají. Ostatní informace a
		produkty ignorují, nebo se nechají dlouho a pracně přesvědčovat, což si malá
		firma nemůže…
Porovnávače cenGarance
8.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferDalším z faktorů, který úzce souvisí s marketingem vaší firmy, je fakt,
		že třetina obchodů na internetu je podle odborníků realizována přes některý z
		porovnávačů cen. Čeští zákazníci jejich prostřednictvím vyhledávají nejen
		zboží, ale také služby, jako…
Kam návštěvníci klikajíGarance
8.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferTo největší poznání, jehož může majitel webu dosáhnout, je, když se
		dozví, jak se na jeho webu skutečně chovají desítky, stovky či tisíce
		návštěvníků, kteří web navštívili. Je možné, že na začátku budete hodně
		rozčarováni tím, jak se lidé na vašem webu…
Grafická identita firmyGarance
8.8.2011,
, Zdroj: Verlag DashöferJednotná grafická identita je poměrně silný marketingový nástroj, který
		vaší cílové skupině ulehčí rozpoznání vaší firmy v záplavě konkurence na trhu.
		Stejně tak pomůže zvýšit vaši důvěryhodnost a profesionalitu v očích zákazníků.
		Pomůže vám totiž při…